Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Θέλω "να" και "θα" και μπλόγκιν

Σκληρή και χρονοβόρα δουλειά το ιστολογείν. Ειδικά με τη δραματικά αργή ανταπόκριση των widget του blogger. Δέκα ώρες για να προσθέσω ένα σύνδεσμο. ΄Ελεος! Αλλά πρέπει να γίνει.

Λίστα των Να και Θα:

1. ΘΑ(ααα) φτιάξω τη λίστα των αγαπημένων ιστολογίων μου! Είναι παρωχημένη. Δε με καλύπτει και νιώθω ενοχικά που δε έχω προσθέσει όλους τους φίλους. Είναι σημαντικό.

2. Θέλω Να(ααα) κάνω και διαφορετικές κατηγορίες συνδέσμων! Να βάλω όλους τους φίλους και όσα θεωρώ χρήσιμα και πρακτικά αλλά καί όσα θα ήθελα να βάλω στα αγαπημένα του browser αλλά προτιμώ να φορτώσω στο μπλογκ. Να πατάω στο ιστολόγιό μου και να είναι σαν να ανοίγω εργαλειοθήκη και σαλόνι μαζί.

3. Επίσης Θέλω Να γίνω πολυγραφότατη! Να γράφω εκατοντάδες λέξεις σε δεκάλεπτα κι όχι μία πρόταση ανά ώρα όπως ως τώρα.

4. Θέλω Να έχω ιδιαίτερες ιδέες στο σημειολογικό και πολυδιάστατο του ιστολόγιου. Και Να βρίσκω μαγευτικά εικαστικά!

5. ΘΑ ήθελα τα πολλά widgets και applications και java κολπάκια που βλέπω σε άλλα μπλογκ, αλλά τρελαίνεται η CPU και χτυπάει πληθωρισμό κάθε φορά που προσπαθώ να επισκευτώ κάτι τέτοια μπλογκ που είναι τίγκα στις (άπειρες) εφαρμογές κάθε είδους και μεγέθους, με αποτέλεσμα απλά να κλείνω τη σελίδα...

6. Θέλω Να γράψω για πολιτική (κι ας μην ξέρω και πολλά), για βιογραφίες (κι ας μην ενδιαφέρουν κανέναν), για άλλα ιστολόγια που μου αρέσουν, για ότι με νευριάζει και ότι ερωτεύομαι, για άγνοια και γνώσεις, για τα καλά και για τα άσχημα του προσωπικού μου μικρόκοσμου που ουδεμία αντικειμενική αξία δεν έχει (γλιτώνω την εφορία τουλάχιστον) και για τις στιγμές που εφάπτομαι στους εξίσου υποκειμενικούς μικρόκοσμους άλλων.

7. Και τέλος, θέλω μια μέρα να γράψω κάτι μαγικό.



υγ. Φυσικά, το πλάνο είναι μακρυπρόθεσμο. Με έναν γρήγορο υπολογισμό, θα χρειαστώ μερικούς μήνες μόνο για να προσθέσω τους συνδέσμους που θέλω. Αν κάποιος ξέρει κάποιο τρόπο να προσθέτουμε μαζικά συνδέσμους στο blogger, ή κάποιο ξόρκι με ανάλογο αποτέλεσμα, παρακαλείται να μου το πει!

10 σχόλια:

Μάτα είπε...

Καλημέρες! Δεν υπάρχει ξόρκι απ΄ότι ξέρω αλλά και πάλι δεν είμαι και πολύ αστέρι σε όλα αυτά! Καλή σου εβδομάδα και καλή επιτυχία σε όλους τους στόχους σου. Φιλιά!

ria είπε...

βρες ένα φίλο που τα πάει καλά με τους υπολογιστές και τα μπλογκ και ζήτα του βοήθεια.
εγώ έδωσα τους κωδικούς μου σε κάποιον πολύ ικανό, μου πέρασε ότι ηθελα ενώ παράλληλα μιλούσαμε στο εμ ες εν και μετά ξαναάλλαξα τους κωδικούς και δεν έχει πρόσβαση.

καλή εβδομάδα και μη στενοχωριέσαι, κάτι τέτοια έχουν λύση...

Roula Dimitriou είπε...

Σου εύχομαι καλό κουράγιο και να πραγματοποιήσεις ότι έβαλες ως στόχο για το ιστολόγιο σου.

FarFromHere είπε...

@Mata Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ! Αν δεν υπάρχει ξόρκι, να το φτιάξουμε. :D Και περαστικά!

@ria Η λογική επιλογή, θα κεράσω υποχθόνιο καφεδάκι σε κάποιον/αν, θα τον δελεάσω με πονηρά dvd ή θα τη δελεάσω με beaute και μετά θα πάρω το μισοκακόμοιρο ύφος της δύστυχης και θα τους χώσω στο πίνακα ελέγχου (μη νομίζεις, έχω σκεφτεί εναλλακτικές ^^).

FarFromHere είπε...

@Ντάμα Σπαθί αμ καλά το είδα πως υπήρχαν 3 σχόλια. Μου κάνει αστειάκια το βλογκ και δεν εμφάνισε το σχόλιό σου (στη ζώνη του λυκόφωτος νιώθω).
Καλώς ήρθες κι ευχαριστώ!

FarFromHere είπε...

τεστ να δω αν απόκτησα επιτέλους αβαταρ στα σχόλια..

FarFromHere είπε...

ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ^(^^)^

MeDuSa είπε...

Υπέροχο το άβαταρ... Μας έλειψες ένα μήνα που δεν έγραφες!

Την καλημέρα μου :o)

FarFromHere είπε...

Καλημέρα Μέδουσα, το άβατάρ μου σε ευχαριστελι πολύ κι αισθάνεται κολακευμένο! Μου λείψατε κι εμένα...μάλιστα περισσότερο μου έλειψε να σας διαβάζω παρά το να γράψω εγώ.

FarFromHere είπε...

ευχαριστεί* (άτιμο λάμδα πριν, μια ζωή παίρνει τη θέση του τόνου)